A A A K K K
для людей з порушеннями зору
ГОЛУБІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ САДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Педагогічні основи учнівського самоврядування

Дата: 13.06.2023 13:41
Кількість переглядів: 52

Фото без описуПедагогічні основи учнівського самоврядування

 

Самоврядування

 

•    метод організації учнівського колективу, який забезпечує формування відносин відповідальної залежності в колективі та організаторських якостей окремої особистості

•    складова частина системи педагогічних засобів, оскільки вирішує специфічні завдання єдиного колективу

•    результат педагогічного управління з боку дорослих

•    принцип організації колективу учнів

•    діяльність, яка здійснюється самими дітьми, включаючи постановку мети ,її розробку

Принципи

•    регулярна почергова змінність виборного активу

•    розширення реальних прав і повноважень органів самоврядування

•     доброзичлива вимога

•     конкретизація колективних творчих справ

•     

•     диференціація та індивідуалізація

Етапи розвитку

 

І - залучення всіх учнів до суспільно-корисної діяльності; розподіл громадських доручень і визначення їх змісту

II - розширення діяльності парламенту у зв'язку із появою в них додаткових секцій

ІІІ - чітка побудова структури самоврядування

Зміст педагогічного керівництва

•    об'єднання зусиль педагогів та учнів навколо цікавої справи

•    створення умов для спільної діяльності громадських організацій, об'єднань, парламенту

•     спільне керівництво творчими групами і об’єднаннями, факультативами, гуртками, органами учнівського самоврядування

•    уміле поєднання, розподіл доручень виконавського характеру з дорученнями організаторського характеру кожного до управлінської діяльності

•     виявлення і розстановка організаторів та виконавців па основі знань індивідуальних особливостей та потенційних можливостей кожного учня


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора